יום שלישי, 4 בפברואר 2014

יום המשפחה

אני רוצה לשתף אתכם בחוויה שחויתי בבית סיפרי ביום המשפחה.
ביום המשפחה בבית סיפרי היו מספר דברים.
1. הסופרת נאוה מקמל עתיר באה אלינו לבית הספר.
היא ספרה קצת על הצמה וספרה לנו שני סיפרים אחד "העדי של עדי"
והשני "האיחור האחרון".
2. אמא של עידו זברו ליזי הכינה לנו הרצאה על מרצדס.
קיבלנו כל אחד מתנה.
אני קיבלתי מכונית.בהרצאה ליזי סיפרה על סוגי מכוניות שונות
(כלי תחבורה).
3.בהפסקה היו הרבה דוכנים ואני קניתי רקפת,סלסילה, שוקו,
סוכריה בצורה של קיטי, 2 טרופיות ופופקורן.
ו 4. האחרון חלוקת תעודות למזלי התעודה שלי יצאה טובה.
וגם ציירנו מכוניות כל אחד.
אני ממליצה לכם לחגוג יחד עם המשפחה את יום המשפחה

2 תגובות:

  1. יולי ה היקרה...
    אהבתי את הכתיבה שלך על יום המשפחה סיפרת כל מה שהיה בקצרה ולא פירטת.
    אני כתבתי עמוד שלם רק על "העדי של העדי"
    אז זה יצא מאוד ארוך.

    השבמחק
  2. תודה לורי על התגובה שלך

    השבמחק